Sunday, September 11, 2011

Keseksian Seluar Slack dan Baju Muslimah!

 Bagi pembaca muslimah, di bawah ni ada ulasan daripada blog http://www.norfanil.com berkenaan baju muslimah...



image
Assalamualaikum..
Selamat sejahtera semua…


Ha.. entry controversi… Ok.. sebelum start aku nak cakap.. entry ni takde mengaibkan sesiap pon.. hanya pemerhatian dari aku sendiri…


Seluar slack? Seluar yang orang selalu buat pergi kerja.. atau di pakai semasa tujuan formal.. biasa perempuan alim suka pakai seluar slack dan kurang pakai seluar jeans..tapi ada jugak lain.. Aku nak cakap seluar slack ni seksi.. kenapa?


Seluar slack ni nipis.. aku nak suh korunk perhatikan, tapi tak elok la pulakkan..so aku cerita apa yang aku perhatikan.. Selama ni aku perhati, perempuan yang pakai seluar slack kebiasaan nya akan menampakkan dieorg punya seluar dalam.. kenapa?? sebab seluar slack itu nipis dan lembut.. memang lumrah la kan, nama pun seluar slack.. gitu la dia.. tapi berapa ramai yang perasan akan benda ni??


Aku cerita pasal ni sebab aku tahu ada sesetengah lelaki prihatin.. yang sudi menegur perempuan, nak nak yang tak tahu.. akibat nya kita jugak malu..sebab tak amik tahu.. kengkawan sesama perempuan pulak tak tegur.. hairan..Sebab tuh aku kalau boleh elakkan pakai seluar slack.. kalau nak formal pon pakai baju kurung.. ..

image

Bab baju muslimah pulak.. mak aku sendiri suruh aku jadi macam kakak aku.. pakai baju muslimah.. yang labuh tuh..tapi aku tak pakai.. kenapa?? Satu, sebab aku ni berisi sikit.. so kalau pakai, di bahagian punggung kain baju tuh akan tertarik..so bila berjalan pergerakan punggung tuh nampak sangat.. ini apa yang aku perhatikan kat perempuan yang pakai baju muslimah labuh..


Tapi kalau orang yang kurus takde masalah.. tapi yang gempal ni bermasalah..dengan slack yang nipis, tak de guna gak kalau pakai baju muslimah..memang elok pakai baju muslimah, tapi kalau nak pakai pakai la baju yang besar dari biasa.. kalau nak pakai jugak cari la yang ada belah tepi..tak de la nampak pergerakan punggung dari kain baju yang tertarik.. ok..!


Ini adalah observation dari mata aku sendiri.. biasa la.. memang aku suka observe atas orang.. mana yang buruk jadikan sempadan..


Wallahualam..

No comments:

Post a Comment